דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ליקוי חמה חלקי ב: 15 לינואר 2010 

מאת    [ 15/01/2010 ]

מילים במאמר: 1318   [ נצפה 3293 פעמים ]

ליקוי חמה חלקי ב: 15 לינואר 2010

 

בחודש יולי 2009 כתבתי מאמר מקיף על ליקויים. מחר יהיה לנו ליקוי חמה חלקי, שיראה, אם לא יהיו עננים ב: 9 בבוקר. כדי לבחון את אופי הליקוי אנו צריכים להבין מאיזה "משפחת ליקויים" הוא מגיע. הליקוי של מחר יהיה קשור לסדרת ליקויים הצפוניים. הליקוי הבא, ב 11.7.2010, יהיה שייך למשפחת הליקויים הדרומיים. על מנת לבדוק איזה ליקוי שייך ראש דרקון (לרהו) ואיזה זנב דרקון (לקטו), עלינו לבדוק את הנטייה המגנטית של כדור הארץ. שעור הנטייה המגנטית משתנה ממקום למקום על פני כדור הארץ  וגם משתנה עם הזמן. דרך אגב, אנשים שנולדו ב 7,16,25 לחודש מושפעים מזנב דרקון. איפה נמצא הזנב הדרקון במפה שלכם ואיך הוא משפיע? איך ישפיע הליקוי מחר עליכם?? נוכל לבדוק בייעוץ אישי.

 

שיעור הנטייה המגנטית מופיע בשולי מפות שונות - כשרטוט של הזווית שבין כיוון מחט המצפן באותו אזור לבין הצפון המגנטי, או לחלופין רושמים את גודל הזווית כמספר. מספר חיובי או מספר המסומן עם האות E (מזרח) משמעותו שמחט המצפן מצביעה מזרחית (עם כיוון השעון) ביחס לצפון הגיאוגרפי. מספר שלילי או מספר המסומן עם האות W (מערב) משמעותו שמחט המצפן מצביעה מערבית (נגד כיוון השעון) ביחס לצפון הגיאוגרפי.

 

מחר, 15.1.2010הליקוי יהיה חלקי והוא שייך למשפחת הליקויים הצפוניים. הליקוי הוא חלק מסדרת סרוס .(Saros Cycles)141 במאמר הקודם הסברתי מהם. הליקוי הנוכחי שייך למס' 12, שהתחיל ב: 19.5.1613 ויגמר ב 17.6.2857.

 

פרוש הליקוי: האדם יקבל הזדמנות לקחת אחריות ולמחוייבות גדולה כתוצאה של אי יכולת של מישהו אחר לעמוד מול לחצים. ההזדמנות תבוא בהפתעה גורלית חד פעמית בחיים. למרות שההתמודדות תהיה קשה בהתחלה, האדם יעמוד איתן, יתגבר וישיג הערכה.(The Eagle & the lark-Bernadette Brady)

שנים קודמות שהליקוי מאותה משפחה פעל : 1901,1919,1937,1955,1973,1992,2010,

 ויפעל שוב: 2028,2046.

 

 

 

הבא נראה את מפת השמיים לזמן הליקוי:

 

כדי לראות מפות אנא בקרו באתר שלי.

 

צמידות חיובית בין שמש לנוגה מקל על האופי של הליקוי. אך הזווית הדיסהרמונית בין שבתאי לפלוטו מבית 7, בית של האויבים פתוחים, לבין בית הקריירה או בית הממשלה, מראה על תקופה קשה במיוחד. זווית זו רומזת על התקפה נגד הממשלה מאנשים שמוכרים לנו, אפילו חברים, שיפנו גב, (שבתאי שליט בית 11) וגם אנשים שחותרים ורומסים בסתר (שבתאי שליט גם בית 12). צמידות פלוטו למרקורי ברטרו מראה על בלבול וחוסר תקשורת בממשלה. מרקורי ברטרו, יכול להצביע גם על התקשורת עויינת. אופק המפה במזל דגים, המעורפל, אך עם ריבוי כוכבים בגדי, מראה על סטאטוס קוו, כלומר: קשיים בתוך מסגרת מאוד נוקשה.

 

כמובן, כמפת מעברים על מפות אישית, הליקוי ישפיע על כל אחד ואחד בצורה שונה, בתחומים שונים ובעוצמה שונה.

 

במפת מעברים על המפה של ישראל:

 

כשבודקים השפעות של הליקוי, עלינו לקחת בחשבון 2 מעלות מרווח. הליקוי במעלה 25 במזל גדי, לכן הוא ישפיע על פלנטות במפת לידה בין מעלה 23-27. במפת ישראל השמש, אוראנוס ויופיטר יושפעו. הזווית המדאיגה היא רק בין הליקוי לאוראנוס. זה יכול להצביע על אירוע גורלי, שלא תלוי בישראל, בתחום הכספי, או שלא נדע, על אסון טבע, מסוג של רעידות אדמה. אם היה לי את המפה של סטנלי פישר, הייתי בודקת עכשיו את פשר רכישת הדולרים המסיבית. המטבע בצלילה, מעניין מה הניע אותו לרכוש כל כך הרבה ממנו? 

השמש במפת המדינה מסמל את ראש הממשלה. הליקוי שולח זווית חיובית לשמש. להזכירכם השפעה של ליקוי הוא לשנה. כך שאת ההשפעות של מחר נרגיש במהלך השנה. הזווית בין הליקוי ליופיטר משנית, היא רק 30 מעלות, אך טובה. יופיטר במפת המדינה מסמל את בית 2, בית הכספים והערך העצמי של המדינה.

 

נוגה מסמלת את האויבים שלנו. שבתאי ,שליט בית שלוש ובית ארבע, במעברים שולח זווית קשה של 90 מעלות לוונוס לידתי. בית שלוש מסמל את ענייני תקשורת, תנועה על יבשה, אוויר ו /או ים, מחשבות של העם, שמועות, דעות ושכנים. בית ארבע מסמל נדל"ן, מלונות, בתים של אנשים, רמת מחייה של העם, אסונות טבע: בצורת, רעידת אדמה, הצתות והתפרצויות וולקניות. גם את העוינות בין מפלגות מריבות ואת העם (בית 4 מול הממשלה (בית 10) כמובן כל אזור עם הרגישות שלו. השנה הינו עדים לרעידת אדמה קשה, 7.3 בסולם ריכטר בהאיטי. האם זאת סנונית ראשונה של אסונות שעוד יבואו? את הליקוי אצלנו נרגיש רק חלקית וכך גם את ההשפעות שלו, אך במדינות אחרות בעולם הליקוי יהיה כ 11 דקות, וכך גם השפעותיו קשות יותר. כך רואים את זה במפת העולם:

 

איך מתבטא הליקוי במפה של מנהיגים?

במפה של מר נתניהו אפשר לראות זווית של 60 מעלות בין השמש של הליקוי לשמש לידתי. זאת זווית חיובית, אשר משפיע על ענייני בית ראשון כמו: העצמת האגו, איך אני רוצה שיזכרו אותי?

אבל, מרקורי ופלוטו שולחים זווית קשה, של 180 מעלות לאוראנוס בבית 7, בית האויבים. כולנו יודעים מה הנושא שעומד על הפרק. מרקורי ברטרו, לכן משפיע על התבטאויות ועל מהלך המחשבה, פלוטו טוטאלי, שלא מוצא פשרות. אך הזווית של 180 מעלות מלמדת אותנו כן לשקול דברים ולא ליפול לקיצוניות, אלה לפעול גם מעל פני השטח וגם בסתר. המתנה של פלוטו : החוזק, עוצמה והישרדות.

אוראנוס במפת הלידה, בבית 7 מסמל את שרה. שבתאי שולח זוית של 90 מעלות, זוית פעולה אליה: בעינייני כספים.

בתקופה של מאמצע חודש מאי למשך חודשיים ישנן צמידויות  מאיימות במפה. אך עלי לציין שברגע שאוראנוס מלווה ביופיטר יכנסו למזל טלה באביב, כל העולם ירגיש את ההשפעות שלהם ואז כבר לא נדבר על השפעות של הליקוי, אלה של שינויים פלנטאריים אלו. אכתוב על זה בהמשך.

 

במפה של אהוד ברק: מפה קשה מאוד עם הרבה זוויות לא מפרגנות במיוחד:

במפה של מר ברק אופק הליקוי יושב על ראש מפת הלידה שלו, על ה-MC. השמש של הליקוי נמצא בבית 8, בית השינויים והטרנספורמציה. כירון במעברים בצמידות לשמש לידתי, מרס במעברים שולח זווית של 90 מעלות למרס לידתי, אוראנוס בזווית לשבתאי, כל המיקומים של הפלנטות הללו, מצביעים על תקופה קשה שתבוא על ברק, גם מבחינת הקריירה וגם מבחינת ההערכה העצמית שלו. פלוטו ומרקורי נמצאים בבית האויבים, בגדי, הבית של שבתאי. רמז לבעיות או עניינים כספיים מוסתרים. ברק נמצא עכשיו בשנה אישית 7 שלו, אך אחרי יום ההולדת, שנה שמונה, קרמתית וקשה. לכן גם מבחינה נומרולוגית וגם אסטרולוגית שנה לא הכי סימפטית עבורו. יצטרך לתת דין וחשבון על כספים  ועל התנהלותו במפלגה. במפת קידומים השמש נכנס למזל שור בבית ראשון, מצביע על התנהלותו השנוייה במחלוקת.

על מנת לבדוק איפה הליקוי ישפיע עליכם במהלך השנה, צריכים לבדוק את מיקום הפלנטות השונות במפת המעברים ביחס למפת הלידה. כמו כן, זויות שונות של הכוכבים במעברים ובקידומים למפת הלידה ועוד הרבה פרמטרים. על כל זה מקבלים תשובות בפגישה אישית.

 

להתראות.

14.1.2010

 על מנת לראות מפות, אנא בקרו באתר שלי

http://www.astroworld.co.il/default.asp?iID=LJEGJ

 

גבריאלה מיטלמן- האסטרולוגית שלך http://www.astroworld.co.il 054-7731313




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב